امنیت در شبکه های وای فای
نوشته شده توسط : زپو

 امنیت در شبکه های وای فای


تحقیقی کامل و 102 صفحه ای در باره موضوعی به روز با عنوان امنیت در شبکه های وای فای
وای فای
شبکه های بی سیم ( Wireless ) یکی از تکنولوژی های جذابی هستند که توانسته اند توجه بسیاری را بسوی خود جلب نمایند و عده ای را نیز مسحور خود نموده اند . هر چند این تکنولوژی جذابیت و موارد کاربرد بالایی دارد ولی مهمترین مرحله که تعیین کننده میزان رضایت از آن را بدنبال خواهد داشت ارزیابی نیازها و توقعات و مقایسه آن با امکانات و قابلیت های این تکنولوژی است . شبکه های WLAN را نمی توان جایگزینی برای شبکه های Ethernet معرفی کرده ، بلکه شبکه های WLAN یک راه حل هستند برای مواقعی که امکان کابل کشی و استفاده از شبکه Ethernet امکانپذیر نیست و یا اولویت با Mobility و یا حفظ زیبایی محیط است . سالن های کنفرانس ، انبارها ، محیط های کارخانه ای ، کارگاه های عمرانی و محیط های نمایشگاهی بهترین نمونه ها برای استفاده موثر از شبکه های WLAN می باشند . شبکه های LAN به صورت ذاتی از شبکه های بی سیم امن تر می باشند چرا که از نظر ساختاری قسمت عمده و یا تمام ساختار آنها در درون یک ساختمان قرار دارد و بدین دلیل از دسترسی های غیر مجاز در امان هستند.
بحث امنیت در شبکه های وای فای مبحثی تازه در علوم شبکه و رایانه است. که مورد توجه مهندسین فناوری قرار دارد و موضوع مناسبی برای پایان نامه و تحقیق می باشد.این تحقیق می تواند به افرادی که عنوان پایان نامه در مورد امنیت در شبکه های وای فای است کمک شایانی کند.
امنیت وای فای

خرید و دانلود  امنیت در شبکه های وای فای






:: برچسب‌ها: wifi , Wifi , شبکه های وای فای , امنیت در شبکه های وای فای , پیدا کردن رمز شبکه های وای فای , جلوگیری از هک شدن وای فای , هک وای فای , هک Wifi ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: